Jarní sezóna roku 2017 se nese v duchu jemného nenápadného líčení s podtržením drobných detailů obličeje. Líčení by mělo zvýraznit svůdnou ženskost a jarní svěžest.
„Letošní jarní sezóna v líčení přináší kombinaci výrazných pastelových barev a naturálních odstínů.
Rty se ponesou v trendech jemně růžových a výrazných tónu fuchsie. Trendem zůstávají třpytivé odstíny, flitry a lesky,“ říká školitelka značky ARTISTRY Zuzana Gavendová.
Aby líčení dlouho vydrželo a působilo přirozeně, je třeba použít kvalitní podklad. „Používáme dlouhotrvající make-upy, které pleti dodají dokonalý vzhled, zakryjí případné nedostatky a přitom jsou nenápadné.
Základem líčení jsou rozjasňující báze, které aplikujeme po nanesení make-upu na místa, která chceme opticky zvýraznit např. lícní kosti, oblast pod obočím, můžeme je aplikovat i těsně nad horní ret, který tím opticky zvětšíme. Ideální podklad pro líčení nabízí například Rozjasňující krém Modern Icon z řady Artistry,“ popisuje Zuzana Gavendová.
Pokud žena zvolí zcela naturální styl líčení, použije přírodní barvy jak na oči, tak na rty. Anebo může použít výrazné pudrové modré stíny s vysokým leskem z limitované jarní kolekce Modern Icon. Použití je velmi jednoduché i díky speciálnímu štětečku.
Stíny nanášíme na celé pohyblivé víčko, nebo se jím orámují oči podobně, jako by si žena aplikovala oční linky.
Na rty je možné použít fuchsiovou krémovou rtěnku, která bude ladit s tónem očních stínů. Kombinaci krémového krytí rtěnky a vysokého lesku nabízí Lesk na rty limitované kolekce Modern Icon.
„Důraz je kladen i na estetiku obočí, které by mělo být tvarováno do přirozeného klenutí.
Možné je využít speciální paletku na obočí, která obsahuje tvarovací vosk a barevný pudr, který obočí dodá jednotný tón,“ radí školitelka Artistry. Růže na tvář Celkový dojem líčení podtrhneme použitím pudrů na tváře s 3D efektem.
„Můžeme použít v nenápadných teplých či studených tónech. I ty je možné zvolit z řady dekorativní kosmetiky řady Artistry,“ dodává Zuzana Gavendová. Tečkou v dokonalém líčení je zvýraznění řas. Z řasenek je možné volit typy, které dodají řasám objem a délku.
Společnost byla založena roku 1959 v americké Adě a působí ve více než 100 zemích.
V roce 2015 dosáhla obratu 9,5 miliard USD. Mezi nejprodávanější značky Amway patří vitaminy, minerální látky a doplňky stravy NUTRILITE, přípravky péče o pleť a kosmetické výrobky ARTISTRY a systémy na úpravu vody eSpring. Chcete-li získat více aktuálních informací o společnosti, navštivte web.